Search this blog

vineri, 10 septembrie 2010

Some sound vibes (part II)

         Servus toc...asha cum va promisesem, am revenit cu un nou chart;))), d data asta axat pe Hip-hop & street dance, alte 2 genuri dupa care sunt ahtiat...si, nu intamplator, sambata asta sunt invitat la o petrecere HHH intr-un club din capitala...we'll those calories burning like hell...but enough chit-chat...let's cut the small talk si sa trecem la fapte:
Eminem - Not Afraid 
Aceasta piesa, desi de anul acesta, ar putea intra lejer in top 10 piese favorite all-time ale mele, tocmai de aceea topul pe care il voi incropi mai tarziu va fi extrem de greu de realizat, combinatia beat-sound-lyrics propunand a shitloaf more songs in tracklistu favorit personal...asha k ma voi margini sa las aceasta piesa aici;)))
Tanya Stephens - It's a Pity  
Profethu - Daca... 
Ultima este ideala pt a rezuma a relationship ended roughly...in care macar unul din cei implicatzi in ea ''a pus'' mai mult suflet decat ar fi fost cazul;)
Urmatoarea e chiar dementziala...pot sa zic k intreaga luna iunie a stat sub semnul acestei piese...gr8 job, guys;)
Uite cum vorbim noi singuri si luam cuvantul
In geam ne bate piatra in buzunare bate vantul
Fetelor atentie se invarte pamantul
Ne intoarecem mereu la voi...numai cu gandul (2x)
N'avea nici cur nici tite..aa..aa ca sandibel..
Cand m'am trezit m'am speriat
Bai..am futut un baietel!!!
Am sarit din pat cu parasesc puricii blana
Ea sare de gatul meu si imi spune ca o cheama...ana..ana?!!
E buna de pus pe rada..ca are culoarea ca rivanolul..
Si a inzestrat'o Domnu sa'i placa p**a mai mult ca mall'ul
O chema...Delia..am devorat'o intr'un cort ca avea..ceva asa din gingasia unui porc
O chema...Monica..iubea carucioarele ca a alergat dupa mosi cu bani pana si rupt picioarele
O chema..Laura..era combinata cu Andrei dar in lipsa mea si'a lui se bateau turcii la gura ei
O cheama..Anca..bea si bora cu sete..avea ceva din tom si jerry..semana cu gaura din perete
Plina de fite era..Daria..paria ia ca ea mai tare decat malaria era..avea..rujul negru pe buze ca asa trebuie..reusise sa isi ia centura neagra in m**e
O cheama..Gaby..nu mi'a placut..ma lasa rece asa ca am lasat'o balta intr'o balta sa se inece
M'ai rapit intr'un closet...
M'ai supt de p**a ca pe Shrek (2x)
Sunt ele fetele rele.....fetele rele..
Doare ele fetele rele.....fetele rele (2x)
O chema..Amalia..era din Mangalia
Si'a plecat dupa seminte la produs in Italia
O chema..Nina..iubea heroina..eram in WC'u cu poza ei cand a lovit'o masina
O chema...Maria..era verde in cap..cand a descoperit p**a..ha..ha..s-a sufocat
O chema..Sorana..nume de cod..igoana!..am pus'o capra i'am luat banii si i'am furat icoana
O chema..cum p**a mea o chema..sigur nu Linda..a facut infarct cand a descoperit oglinda
O chema..Nico "cap de mort" asa arata..ma parasit intr'un sfarsit ca ma uitam pe langa ea
O chema...Andreea..era buna rau candva...o sugea cu ochii deschisi iar la final inghitea
O chema..Mihaa..tinea la mine a dat de stire ca a esuat in pat cu un libidinos la manastire
O chema..Corvina..un nume de c***t..i'am dat un C.D. cu banica..am vomitat..si'am plecat
O chema...Irina..avea paru lins de neatins..a zburat de la 7 in prima noapte in care a nins
O chema..cumva..curva...era teapana in pat cu ea n'am stat s-a maritat cu un lake impotent si drogat
Sunt ele fetele rele...fetele rele..
Doare ele fetele rele...fetele rele (2x)
Parazitii - O chema
Shawty Lo ft. Lil' Wayne & Trey Songz - What They Need
I got smth that they need...I like this vers. a whole lot more decat versiunea deliei cu ''c vor de la mine'':)))))
TQ ft Tha Vill - Electronic
Spin u're gal through this;)
YV feat. T-Pain, Fabo & Polow Da Don - Own Step
Cea de mai sus a stabilit recordul de minute de training in my yard...a fost pusa consecutiv de vreo 12 ori;)
Kaye Styles, Akon & Tariq-l - Shawty
I got one in my hip...one in ma sock...u won't understand if u ain't from the block...
B.O.B Feat. T.I, Ludacris & Eminem - Bet I Bust
Put me anywhere on the map...I bet I bust;)...all I can say is FunSATIONAL
T.I - On top of the world
O piesa recomandata pt knd suntetzi cu masina in varful unui pas de munte...gen Mestecanis, Prislop, Tihutza sau chiar pe Valea Oltului, a Crisului Repede intre Cluj si Oradea etc. been there, done that...Top of the World:*
Dj sHadow fEaT mOs dEf - SiX DaYs
Un remake dupa o piesa mai veche, regasita in soundtrack-ul de la Phone Booth si later in Tokyo Drift...fantastic piece of art;)
Eminem - Space Bound

U just did the impossible...gain my thrust...guys, putetzi dedica aceasta piesa ori de cate ori v-atzi simtzit dezamagitzi d vreu n gest/ fapta a fetei de langa voi...it's great for make-up, for recovery (nu intamplator acesta e si titlul albumului d-lui Eminem), precum si pt make-up sex on the hood of u're car sub clar de luna, on a cliff...dak mai avetzi si un motor de 2000, than u're trully lucky...put that shit onto work;)
Kaye Styles - Brother Like You
Aceasta piesa are atatea intelesuri pt mine...asta e...the wheels keep on turnin'...it's very painful knd stii k ai avut cva si ai pierdut, mai ales knd nu e din vina ta si s-a intamplat sub ochii tai, independent de tine, iar tu erai incapabil sa reactionezi in vreun fel pt a indrepta situatia, ci doar pt a te indeparta de acea persoana...anywho...it's better 2 have loved n lost than never 2 have loved @ all
Kaye Styles Ft. Dollarman - Ganjaman
Kaye Styles - Chocolate Skin
Spike - Din inima
In ultima e dementzial pasajul cu ''de-ai fi salcie la mal''...un fel de revenge song pt a-ti mari increderea in fortzele proprii...
Profethu - Zbor la joasa altitudine
Soooooooooooooooooooooooooooo fuckin' true si in accord perfait cu situatzia actuala de la noi...i just luv the last song;)
Xzibit - Choke me, spank me, pull my hair
Daca piesa de mai sus ash pune-o la top 10 favourites, poate v-atzi schimba parerea despre mine...or not:))))) she keeps me up all nite, but I never complain;)
Xzibit - X

Excelenta de un striptease profi...cu tot cu whipcream la tub;)
Xzibit - The Gambler
Ultima mi se potriveste k o manusha...@ least 4 the ol' me, acela d pana acum juma' d an...
Xzibit - Muthafucka'
Kaye Styles ft. Lisha - For All The Lies
Yahel ft. Melanie - Love & Emotion
The last one works 4 a passional step...
Kaye Styles - Lovetrain
Sean Paul - Come & Get It
I got it 4u anytime, bb anytime...
T-Pain - Take Your Shirt Off
N-Dubz - Strong Again
Trust me, it will only get better...
Aggro Santos feat Kimberly Wyatt - Candy
Have u been 2 visit me at dossantos.com...step into my world...check my fbook, i got pictures, i might giv u sum;)
Sugababes - Get Sexy
desi the last one is 4 the galz...u can't contradict me k nu avem nevoie d piesa to get them started;)
Travie McCoy - Billionaire
Prefer ambele variante, both acustic n the original one, dar prefer totushi unplugged-ul acesta:P
Cam atat pt azi, pt a incheia intr-o nota pozitiva...kiss ya all!!!


Niciun comentariu: