Search this blog

joi, 9 septembrie 2010

Despre relatzii (part II)



       Oki..so, another day, another story...thank God k avem parte de o vreme mai...ardeleneasca asha...k nu se mai putea cu caldura excesiva...astazi mi-a venit sa vb despre cand si cum sa spui ''te iubesc''...ma refer strict la rostirea acestor 2 cuvinte grele, nu demonstrarea lor cu subinteles si nu utilizarea lor cu sens profan si pana se perimeaza treaba...utilizarea lor naiva prin liceu knd o faci just 2 get in the gal's panties si dupa aia te faci k ploua...practic, atunci are aceeasi semnificatzie k si cand intalnesti o tipa pe strada kre iti place si-i zici ''hello/ how r u sau chiar hey, stii cumva cat e ceasul'';)...eu personal le-am rostit o singura data si m-am ars si de aceea evit sa o fac pana cand voi simtzi cu adevarat si nu fals, pretending sau doar pt k ea isi doreste sa auda aceste cuvinte din partea mea...imi pot manifesta afectiunea intr-o gramada de alte moduri, dar nu asha. Si nu o fac nu pt a o pune pe ea intr-o situatia delicata ulterior, ci pt mine...pt k timpul e prea scurt k sa mi-l ocup si cu complexe de vinovatzie, cu pitici pe constiinta n other stuff like those...
     Sfatul meu 4 u guys e k putetzi sa va apropiati de o tipa si sa aveti o relatzie perfect sanatoasa cu ea si fara a fi nevoiti sa folositi those exact words...unless u really mean it...caz in care nu pot decat sa va felicit, insa avetzi mare grija sa nu fie o stare, like many others, de false-in-love situation...pt k repetandu-le over n over, that means u got a freakin' problem...it's like a twisted game: dak ai intrat in el, u hav 2 play by the rullz...nu sunt multe, insa sunt destul de clare si stricte: nu lasi garda jos, te potzi tzine de mana, potzi face plimbari noaptea prin parc, potzi sa glumesti si sa razi din orice lucru stupid si copilaresc, but don't ever fall in love...k?pt k atunci nu mai detzii niciun atu, esti k si invins...don't get me wrong...nu am spus sa nu te indragostesti niciodata, ci doar sa nu o faci punand toate cartzile pe masa si riscand totul pe una singura...pt k atunci despartirea va fi cu atat mai dureroasa si vindecarea va necesita multa munca...+ k exista o problema daca apuci sa te atasezi de majoritatea persoanelor cu care esti...so don't rush into doing stupid stuff that u might regret l8r.
     

Un comentariu:

Madalina spunea...

ce ma bucur ca eu nu am probleme existentiale de genul asta ( gen relatii )