Search this blog

vineri, 15 octombrie 2010

Despre relatzii (part IV)

      Stiu ca a trecut ceva vreme de cand n-am mai postat ceva, insa am fost 'prins' intr-o serie de proiecte, acestea adaugandu-se ritmului si asa alert de viata pe care il am si rezultand o constanta destul de deranjanta si anume no spare time;)...anyway, astazi vom aborda modul de exprimare diferit al barbatilor fata de al femeilor, substratul si intelegerea adevaratei semnificatii a cuvintelor ce ies pe gura lor intr-un moment sau altul al zilei. Puteti sa o luati in sens anecdotic sau chiar sa va convingeti de veridicitatea celor afirmate in continuare.
      Asadar, pentru barbati, o serie de ''vorbe de duh'' rostite in mod curent sunt:
Ar dori cineva sa manance ceva? = Mi-e foame
Vrei sa mergi la cinema? = Vrei sa faci sex cu mine?
Ai mai slabit cumva? = Vrei sa faci sex cu mine?
Pot sa te ajut la gatit? = Gateste ceva odata! Mi-e foame!
Da, draga. = Pacoste ce esti!
Hai sa vorbim. = Vreau sa iti fac o impresie buna.
Ma duc la pescuit. = Ma duc sa ma imbat serios.
Te vreau inapoi. = Te vreau inapoi, cel putin pentru o noapte.
Care este problema? = Ceva s-a intamplat din nou.
Du-te si distreaza-te! = Cand ies, nu vei putea sa-mi mai reprosezi nimic!
Hai sa vorbim. = Vreau sa iti fac o impresie buna.
Casatoreste-te cu mine. = Gateste pentru mine, calca-mi hainele, curata-mi lucrurile.
Eu te ascult. = Eu nu te ascult.
Faci curat prea des. = Faci prea mult zgomot si nu aud televizorul.
Rochia asta ti se potriveste foarte bine. = Imi place decolteul tau.
Astea sunt lucruri de barbati. = Tu nu intelegi lucrul asta, oricat de mult ai incerca.
Arati bine in orice rochie. = Alege o rochie odata si hai sa mergem!
       Sa vedem acum lucrurile incercand sa le privim din perspectiva femeilor:
Ma iubesti cu adevarat? = Vreau o pereche noua de pantofi, o rochie si cateva bijuterii.
Ma iubesti cu adevarat? = Am facut ceva cu care nu esti de acord.
Chiar vrei sa mergi acolo? = Alege altceva, nu vreau sa merg acolo.
Te intelegi bine cu mama ta? = Esti un barbat de familie?
Te-ai ingrasat cumva? = Spune-mi ca sunt frumoasa.
Iti place ce am gatit? = Ar fi bine sa-ti placa, altfel iti va fi de multe ori foame.
Fii romantic, stinge lumina. = Nu vreau sa vezi ca m-am ingrasat 1 kg.
Lasa-ma in pace sa ma gandesc! = Lasa-ma in pace sa-mi amintesc toate lucrurile care ma deranjeaza la tine!
Esti foarte atent astazi. = Probabil vrei sa ma culc cu tine.
Sa mergem in cinci minute. = Sa mergem in jumatate de ora.
Arati atat de masculin. = Ar trebui sa iti razi barba si sa te speli.
Orice vrei tu. = Ai face bine sa nu faci lucrul asta.
Esti atat de bun cu copiii. = Sper ca vom avea copii impreuna intr-o zi.
Trebuie sa vorbim. = Am nevoie sa ma plang putin.
Ok, e in ordine cu mine. = Vei regreta mai tarziu.
Nu e nimic in neregula. = Ceva e in neregula.
Nu vreau o relatie serioasa. = Nu sunt atrasa de tine.
Sa ramanem prieteni. = Nu sunt atrasa de tine.
Poate. = Nu.
Bine, ok. = Nu.
Imi pare rau. = Iti va parea rau.
Am baut o cafea cu fostul. = Vreau sa fii gelos.
Acest lucru nu este foarte practic. = Vreau ceva nou.
Este interesant. = Nu este interesant si nu imi place.
       Cam astea ar fi, la o prima abordare, diferentele de semnificatie intre ceea ce rostim si ceea ce gandim de fapt. Have a nice day:P

Un comentariu:

Jucarii spunea...

Caravana reducerilor miniPRIX vine in Baia Mare http://www.miniprix.ro/blog/2010/10/20-reducere-in-timis-maramures-si-valcea/ Cu aceasta ocazie, BlogAwards si miniPRIX lanseaza un concurs pentru bloggerii din Valcea, pana maine, 17 octombrie, la ora 15:00 http://www.blogawards.ro/2010/10/13/castiga-trei-vouchere-de-100-lei-pentru-cumparaturi-online-de-pe-miniprix-concurs-pentru-bloggerii-din-judetele-maramures-timis-si-valcea/
Castiga unul din cele 3 vouchere de 100 lei si transport gratuit!
Toti bloggerii care scriu despre campanie primesc reducere de 20% la orice comanda de peste 100 lei de pe miniPRIX.ro.