Search this blog

duminică, 24 octombrie 2010

Amore mio (Part V)

Astazi nu voi mai intra in detalii referitoare la meciurile Interului, mai ales ca diseara avem ''partita vera'', insa mi-am zis, din momentul in care o prietena foarte draga mie mi-a trimis acest clip, alaturi de altele cu aceeasi ''tematica'', sa postez pe blog pentru a vedea si a simti, daca mai era nevoie, adevaratul spirit nerazzurro. Clipul este, desigur, de la ultimul meci de pe Meazza, cel cu Tottenham. Il Capitano tocmai inscrisese, asadar va dati seama de starea prin care treceam toti. Promit ca data viitoare voi raspunde si eu prezent invitatiilor. Enjoy:

4 comentarii:

Fotograf Ioana spunea...

foarte interesanta postarea, am citit cu multa placere

Masaj erotic Brasov spunea...

un blog bun, am citit cateva articole cu mult interes

vale_axente spunea...

Merci mult, promit ca am sa revin si cu alte postari de indata ce voi avea timp la dispozitie...in special despre calatoriile mele...va multumesc pentru aprecieri!

rochii de ocazie din Romania spunea...

Mi-a placut mult articolul DVS. Multumesc!